הפקת אירוע עסקי מוצלח – איך עושים את זה נכון?

הפקת אירוע עסקי מוצלח – איך עושים את זה נכון?

נתחיל בשורה התחתונה שלבטח מעניינת גם אתכם, בעלי העסקים שעתידים לארח בקרוב אירוע עסקי: ישנה נוסחה להפקת אירוע עסקי מוצלח! בעוד הסטטוס "אורחים" מציף בכם ציפייה לקראת האירוע אליו אתם מוזמנים, סטטוס "מארחים" מחייב יותר, מרגש יותר וכן – גם מעט מלחיץ. לשמחתכם, הפקת האירוע אינה צריכה להיות הפקת יחיד שלכם. אנחנו ב-funtom, מזמינים אתכם להסתייע בשירותי הפקת האירועים שלנו!

אנו מביאים איתנו את הניסיון שצברנו בעשור האחרון, תשוקה אדירה לעולם הפקות האירועים וזמינות מלאה אליכם – קהל הלקוחות שלנו. ב-10 השנים האחרונות הפקנו וחגגנו אירועים עסקיים עם מגוון חברות פרסום, הפקה, טלוויזיה וקד"מ. האירוע העסקי הבא שנחגוג? האירוע שלכם!

אירוע עסקי VS אירוע פרטי – מה ההבדל ביניהם?

האירועים נבדלים זה מזה בעיקר ב-2 פרמטרים:

  • סיבת/מטרת האירוע – באירועים פרטיים חוגגים שמחות כדוגמת חתונה, אירוע מצווה, ברית/בריתה וכן הלאה. באירוע עסקי לעומת, חוגגים את העסק עצמו, את הפעילות העסקית ואת הישגיו הבולטים: מאירוע גיבוש לעובדים, דרך כנס מקצועי לענף ועד אירוע קידום מכירות.
  • הקהל באירוע – באירוע הפרטי הקהל מורכב מבני משפחה, חברים ומכרים. באירוע העסקי הקהל מגוון וכולל בין היתר את עובדיכם, עמיתים עסקיים, יזמים, אנשי עסקים חשובים, נציגים מחו"ל ולעתים אפילו מגיעים צוותי עיתונות לסקר את האירוע.

האירוע העסקי הוכתר כהצלחה? אתם הצלחתם!

עם הכתרת הפקה אירוע עסקי כהצלחה, העסק מצליח! לרוב, לכל אירוע עסקי משודכת מוטיבציה/מטרה עיקרית. במעמד פגישת ההיכרות עם לקוחותינו העסקיים, אחת השאלות הראשונות שאנו שואלים היא: "מה תרצו להשיג מהאירוע?". מובן כי כל תשובה מתארת סוג מסוים של הצלחה, אך באופן טבעי כל בעל עסק מפרש "הצלחה" בצורה שונה. תפקידנו כחברת הפקות (בין היתר) הוא להפיק אירוע שיקדם אתכם אל עבר ההצלחות להן אתם מייחלים.

אירוע אמנם תחום לזמן (לדוגמא: יום גיבוש לעובדים מ-9:00 ועד 16:00), אך השפעותיו המטיבות על העסק רחבות הרבה יותר. אירוע עסקי מוצלח, שמשאיר על האורחים רושם טוב, יוביל בהכרח לעוד המון דברים טובים. לדוגמא:

  • כנס מקצועי – פניות מלידים חדשים
  • אירוע גיבוש לכל עובדי הארגון – עובדים מרוצים שהתמלאו במוטיבציה
  • אירוע קד"מ – מכירות
  • גיבוש מנהלים – חידוד כישורים מקצועיים
  • השקת מוצר – באז תקשורתי אדיר ויחסי ציבור נפלאים
  • תערוכה מקצועית – פגישות עם יזמים

מדוע מעורבות של חברת הפקות חיונית להצלחת האירוע?

אנו משערים כי השאלה שאתם שואלים את עצמכם היא: "האם אני יכול להפיק את האירוע העסקי שלי לבד, או שאני מוכר לחבור לחברה המציעה שירות הפקת אירוע עסקי?". השאלה הזו דומה במידה רבה לשאלה: "האם אני יכול לבשל ארוחת גורמה לבד?". בהנחה ולא למדתם בישול מקצועי ואינכם שפים, הסבירות כי תצליחו להגיע לרמות עשייה ותיבול מדויקת, תוך יצירת הרמוניה של טעמים – אינה גבוהה (אנחנו חלילה לא מפקפקים ביכולותיכם!). הארוחה שתצליחו להכין לבטח תהיה נאה, אך לא תהיה מושלמת.

ואם נחזור בחזרה לשאלתכם, הרי שהתשובה היא שכן – תוכלו להפיק את האירוע העסקי לבד. עם זאת, האם תהיו מוכנים להסתפק באירוע "חביב" בלבד? אנחנו מנחשים שתשובתכם שלילית, שכן מטרתכם היא להשאיר רושם טוב מאירוע יוצא דופן.

כחברת הפקות, הערך המוסף שאנו מביאים איתנו הוא מקצועיות, ניסיון בפועל והיכרות מעמיקה עם מיטב הספקים בענף. למרות שהפקת האירוע מופקדת בידינו, אנו רואים בכם שותפים מלאים לתהליך. נאפיין אתכם ביחד כל פרט ופרט באירוע – מהאווירה שתרצו ליצור, דרך השעה המתאימה ביותר לחגיגת האירוע ועד סגנון האוכל שתרצו להגיש לאורחים שלכם. לאורך הדרך, נציע מגוון פתרונות ורעיונות. הבחירה? תמיד תהיה שלכם!

בלי סודות: הנוסחה להפקת אירוע עסקי בלתי נשכח!

ישנה נוסחה מנצחת לאירוע עסקי מוצלח, זוכרים? אנחנו שמחים לחשוף בפניכם את הנוסחה, וממליצים לכם לאמץ אותה בהפקת האירוע העסקי הבא שלכם. הנוסחה שלנו מורכבת מ-5 טיפים בסיסיים וקלים ליישום, והם אלו המבססים את התנאים להצלחת האירוע:

  • גיבוש מטרה מרכזית לאירוע – לכל אירוע עסקי צריכה להיות מטרה עיקרית. ולכן, הדבר הראשון שאתם צריכים לשאול את עצמכם הוא: "מה אני רוצה להשיג מהאירוע העסקי שאני מתכנן לחגוג/לארח?". השאלה הזו אולי נתפשת כטריוויאלית למדי, אך לא אחת בעלי עסקים מדלגים עליה ויוצאים לדרך מבלי שהם באמת יודעים מה הם רוצים. דעו גם אתם: בכדי לקלוע למטרה, אתם צריכים לראות אותה בעיניכם. לדוגמא: הגדלת מכירות, העלאת מודעות למותג, העלאת מורל העובדים, יצירת שיתופי פעולה, יחסי ציבור למוצר חדש, הדרכה מקצועית לעובדים וכן הלאה. כשאתם ואנחנו יודעים מהי מטרת האירוע, אנחנו יודעים על מי ועל מה לשים את הזרקור.
  • מיתוג האירוע – מאחר ומדובר על הפקת אירוע עסקי, אנו מאמינים כי חשוב מאד להשקיע בכל נושא המיתוג. גם אם מדובר על אירוע "פנים ארגוני" שהקהל בו הוא העובדים שלכם, ראוי להשקיע במיתוג. ומה זה בעצם אומר? להכניס את האורחים ל"אווירת המותג" שלכם. ואיך עושים את זה? עם בחירה נכונה של צבעים, עיצוב מוצרים שונים בלוגו העסק וכיוצא בזה. מיתוג מתקשר עם מעמד ועוצמה וזה בדיוק מה שאתם רוצים לשדר כלפי חוץ.
  • בחירת תאריך לאירוע – הצלחת האירוע העסקי מותנית גם בבחירת תאריך מתאים. כך לדוגמא: במידה ואתם מעוניינים להפיק כנס מקצועי חווייתי, חשוב לבדוק כי באותו החודש/שבוע/יום, לא מתקיים אירוע דומה שעלול לפגוע במידת האטרקטיביות/רלוונטיות של האירוע שלכם.
  • בחירת לוקיישן/מתחם המתאים לתאריך – ברגע שלאירוע שלכם יש תאריך, גם יש לו עונה: חורף, קיץ, סתיו או אביב. חשוב מאד לבחור בסגנון אירוח שמתאים לעונה בה אתם חוגגים את האירוע. לדוגמא: במידה והאירוע נחגג בין החודשים נובמבר למרץ (תקופת החורף), רצוי מאד לבחור באולם אירועים סגור ולא בפארק, מדבר או בחוף הים לדוגמא.
  • תקציב לאירוע – אנחנו אמנם מציינים את התקציב כמרכיב האחרון ב"מתכון ההצלחה" של הפקת אירוע עסקי, אך הפקת האירוע שלכם צריכה להתחיל עם הגדרת תקציב. התקציב להפקת האירוע חיוני לכם, כעסק, אך גם לנו כחברת הפקות. התקציב מאפשר לנו ליצור תיעדוף של הבקשות שלכם, להמליץ לכם על ספקים רלוונטיים ומעל לכל – הוא מאפשר ניהול כלכלי נכון ואחראי לאירוע העסקי.

הפקת אירוע עסקי – איך יוצאים לדרך?

אנחנו מאמינים בתפירת אירוע בהתאמה אישית – לאופי העסק, למטרותיכם ולסוג הקהל שעתיד להתארח בו. ולכן, ההיכרות שלנו אתכם חיונית, ומסיבה זו אנו נשמח להיפגש אתכם. נלמד, נשמע ו"נרגיש" אתכם ואת האירוע שאתם חולמים להפיק ולארח. בהתאם, נמליץ לכם על מספר ספקים/פתרונות מכל קטגוריה, וכך נבנה בהדרגה את האירוע שלכם – חלק ועוד חלק עד שנקבל את התוצר המוגמר.

חשוב לדעת: הפקת אירוע הינה פרויקט הדורש במחויבות טוטאלית ובהשקעה מסביב לשעון. אחרת? הצלחתו מוטלת בספק. אינכם צריכים להמר על טיבו של האירוע שלכם, ובטח שלא לקחת על עצמכם ג'וב נוסף. אנו נבצע את כל העבודה הנדרשת "מאחורי הקלעים" במטרה להפיק בעבורכם אירוע בלתי נשכח, תוך התחשבות מלאה בדרישותיכם וציפיותיכם.

לפרטים נוספים אודות הפקת אירוע עם funtom, התקשרו אלינו כעת – 073-3742777

צרו קשר