הפקת אירוע מושלם תחת מגבלות הקורונה

הפקת אירוע בטבע - כיצד לארגן את האירוע המושלם

בתקופת האחרונה העולם מתמודד עם מגפת הקורונה, אשר השפיעה על אורח החיים שהכרנו בצורה רבה. אחד הענפים שהכי הושפע מתקופה זו הוא ענף האירועים, עם מגבלות שונות כמו מספר קטן של מוזמנים, ריחוק חברתי, עטיית מסכות, או פחד מהדבקה אין ספק שצריך להיות יצירתיים כדי לתכנן אירוע מושלם, ולא פחות חשוב – להיעזר באנשי המקצוע המתאימים.

מהם האתגרים שמתמודדים אתם כאשר מתכננים אירוע בתקופת הקורונה?

כדי לתכנן אירוע מושלם, עלינו קודם כל להבין מהן המגבלות שמגפת הקורונה מטילה על אירועים:

  • ריחוק חברתי – מכיוון שאחת הגזרות היא לשמור על מרחק של 2 מטרים אחד מהשני, רוב אולמות האירועים אינם יכולים לאכלס את אותה כמות אנשים, כפי שהיו מאכלסים בתקופה שקדמה לקורונה. כתוצאה מכך, המון אולמות וגני אירועים אינם פועלים, ואם כן פועלים, אינם בהכרח יכולים לכסות את ההוצאות הדרושות כדי לקיים אירוע, מה שלא פעם מוביל להפסקת הפעילות או לעלייה במחירים.
  • מגבלת התקהלות הגבלה נוספת שהקורונה הביאה אתה זו הגבלת ההתקהלות. האיסור על התקהלות תקף בעיקר בסגרים, אבל כאשר כל שני וחמישי יש סגר, קשה לתכנן ולקיים אירועים. חוסר הוודאות ממש מקשה על תהליכי תכנון והפקת אירועים, במיוחד אם המגבלות נכנסות לתוקף כאשר יש עלייה בכמות הנדבקים. לכן הרבה אנשים מעדיפים שלא לתכנן אירועים גדולים, ולהסתכן בביטולם.
  • חוסר רצון להתערבב עם אנשים אחרים – למרות שעדיין יש ביקוש לאירועים מסוגים שונים, החשש להידבק בנגיף משאירה הרבה אנשים בבית, ועוצרת אותם מההשתתפות באירועים פיזית. לכן גם אם בוחרים לקיים אירוע, מסתכנים בכך שיכול להיות שלא יגיעו הרבה משתתפים.
  • חוסר רצון לנסוע – ההמלצה הרווחת היא להסתובב כמה שפחות, ואם אפשר להימנע בכלל, אלא אם כן הנסיעה חיונית. מעבר לכך, בתקופה האחרונה רוב האנשים כבר די התרגלו להיות בבית, ולא תמיד קל לצאת החוצה לאירוע, במיוחד שהטרנינג הפך להיות הפריט הכי אופנתי.

אז איך בכל זאת מפיקים אירוע מושלם?

למרות שהמגבלות השונות עשויות מעט להרתיע, מה גם שרוח התקופה אינה יוצרת יותר מדי אווירה של מסיבה, תמיד כיף לציין אירועים מיוחדים בחיים. באיזו מידה, הקורונה לימדה אותנו ליהנות גם מאירועים קטנים ואינטימיים, ולהבין שלא חייבים בהכרח הפקה גרנדיוזית כדי שהאירוע שתכננו יזכה להצלחה מסחררת. להיפך, יש קסם מאוד מיוחד בחתונה שנערכת עם 20 איש בלבד, ובמחוות שהקרובים אלינו טורחים לעשות עבורנו, כאשר זה המצב. בנוסף, אם בעבר הלוקיישן היה אולם או גן אירועים, בתקופת הקורונה רוב האנשים לומדים להעריך מחדש את הטבע הפתוח ולבחור בו כמקום האידיאלי לאירוע מיוחד.

אז איך פותרים את האתגרים?

אז סיכמנו שתקופת הקורונה הציבה המון אתגרים בתחום האירועים, אבל כמובן שעם הגישה הנכונה, אין שם אתגר שלא ניתן להתמודד אתו בהצלחה.

  • הפקת אירוע בטבע – הפקת אירוע בטבע, באוויר הפתוח, במרחבים ומתחת לשמיים זו בחירה מעולה. כאשר קיים חשש כה גדול להדבקה ואנשים אינם ששים לשהות בחלל סגור ולהתקהל עם עוד אנשים, הטבע הפתוח יכול לספק מענה מושלם. יש המון יעדים ברחבי הארץ שניתן לערוך  בהם אירוע תחת מגבלות הקורונה, בין אם בים, במדבר, בחורשה, בין אם ביקב ובין אם בכל שטח פתוח שאתם מעדיפים. בטבע אין הגבלת מקום, וגם אם צריך לשמור על ריחוק חברתי, יש הרבה יותר מרחב כדי לעשות זאת בקלות.
  • הפקת אירוע בקפסולות – עוד דרך יצירתית לארגן אירוע תחת מגבלות הקורונה היא הפקת אירוע בקפסולות. בגזרה הזאת יש כמה אפשרויות: אפשר להקים מתחמים נפרדים באותו החלל, או להזמין אורחים לשעות שונות כמו למשל את בני המשפחה לחופה וארוחה ואת החברים למסיבה וכיבוד קליל. קחו בחשבון שלחברת הפקת אירועים יהיו המון רעיונות יצירתיים כך שתוכלו לקיים כל אירוע בראש ולב שקטים.

הקסם של הפקת חתונות קטנות

חתונה קטנה היא אולי האופציה היחידה עכשיו, אבל מוכרחים להודות שזו בהחלט אפשרות אינטימית, מיוחדת וקסומה. גם אם אתם לא יכולים כרגע לקבל את החתונה הגדולה שתמיד חלמתם עליה, אתם עדיין יכולים לתכנן חתונה קטנה ויפה באותה מידה, רק מעט שונה. הורגלנו לחשוב שכמות גדולה של אנשים היא הפרמטר לחתונה מוצלחת, אבל תחשבו על זה, מה שחשוב באמת הוא שהאנשים הקרובים לכם יהיו נוכחים כשאתם עומדים יחד תחת החופה. להפקת חתונות קטנות יש המון יתרונות שלא תמצאו בחתונות גדולות יותר, אתם יכולים להקדיש זמן לכל האורחים, אתם יכולים להשקיע באוכל הרבה יותר איכותי, אתם יכולים לארגן חתונה בטבע וליהנות מזמן איכות משפחתי אמיתי, תוכלו להפיק אירוע הרבה יותר ייחודי ולציין את האהבה שלכם בדרך מרגשת. 

כל היתרונות של בר מצווה בטבע

את המשפט "כשהחיים מחלקים לכם לימונים, הכינו לימונדה" שומעים הרבה בתקופה האחרונה. והוא רלוונטי גם כאשר רוצים לציין אירועים מיוחדים בצל הקורונה. גם אם יש בר מצווה על הפרק, אינכם חייבים להסתכל על המגבלות בצורה שלילית, אפשר תמיד לחשוב על רעיון יצירתי ולהפיק אירוע חווייתי שכולם יזכרו. בר מצווה בטבע זאת אחת האפשרויות היותר מקסימות שעומדות לרשותכם, אין כמו אירוע קטן ואינטימי באוויר הפתוח עם נוף עוצר נשימה סביבכם. ואם אתם רוצים לוודא שהחגיגה תהיה בלתי נשכחת תוכלו לשלב לינה בשטח, טיולים ומשימות אתגריות ושלל פעילויות מיוחדות לבני הנוער אשר ידגישו את המהות של האירוע והיא: המעבר מילדות לבגרות.

ולסיום, כדי להפיק אירוע מושלם תחת מגבלות הקורונה מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום הפקת אירועים בטבע, כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, מבלי שתרגישו שהייתם צריכים להתפשר.

אנו כאן עבורכם עם מגוון רחב של פתרונות, רק מחכים להפוך את האירוע שלכם להכי מיוחד שאפשר, ולהתעלות על כל המגבלות!

צרו קשר