חוזרים לשגרה – לגבש את העובדים אחרי תקופת הקורונה

חוזרים לשגרה - לגבש את העובדים אחרי תקופת הקורונה

לאחר כמעט שנה שלמה שבה נגזר עלינו לחיות בריחוק חברתי, לעבוד מהבית, להיות הורים ומורים לילדינו ולהסתגל לשינויים שונים שחלו בחיינו, עכשיו כשנראה שממש עוד רגע הקורונה תהיה מאחורינו, זה הזמן לקחת נשימה עמוקה ולעשות לעובדים פעילות הפגה מגבשת שתעזור להם לחזור לשגרה יותר בקלות.

יש המון רעיונות לפעילויות גיבוש מדליקות, מפנקות ומהנות, ריכזנו לכם כמה רעיונות נבחרים.

פעילות ODT (OUTDOOR TRAINING)

פעילויות ה-ODT הן הדבר החם הבא בעולם של ימי הגיבוש לעובדים. מדובר בפעילות חווייתית ומגבשת אשר מתרחשת בחוץ, במקום פתוח. במהלך הפעילות, העובדים נחשפים לכל מיני סיטואציות אשר מצריכות מהם לשתף פעולה, לחשוב מחוץ לקופסא, לעבוד כצוות ולבצע את כל המשימות בצורה יצירתית ועל הצד הטוב ביותר שאפשר.

פעילויות ODT מתאימות במיוחד לתקופה זו. למרות שנדמה שאנחנו בדרך החוצה, עדיין אי אפשר להיות שאננים כי נגיף הקורונה עוד כאן, ולכן האוויר הפתוח משחק תפקיד חשוב ומשמעותי. מעבר להנחיות, השהייה בחוץ שוברת שגרה, מרעננת ומאפשרת להעביר מסרים באופן חוויתי ומהנה.

טיול ג'יפים

טיולים משותפים כיום גיבוש, זו אחת מפעילויות הפנאי הטובות ביותר שאפשר לבקש עבור העובדים. כיום הרבה חברות בוחרות ללכת על פן האקסטרים על מנת לייצר חוויה בלתי נשכחת שקצת תקפיץ את האדרנלין ותספק ערך מוסף. אחת מפעילויות הגיבוש היותר מיוחדות בתחום פעילויות האקסטרים היא טיול ג'יפים. מעבר לטיול בנוף המרהיב והטבעי של ארץ ישראל, הטיולים מאוד ממוקדי מטרה וכוללים פעילות מובנית. המשתפים מחולקים לקבוצות, מקבלים מפות ועליהם לנווט בצורה נכונה בין האתרים בטיול.

הטיולים הללו אינם רק מאתגרים, אלא גם מפנקים לחלוטין, כוללים המון פינוקים ונשנושים, עצירות בנקודות תצפית מרהיבות, ארוחות ועוד.

טיולי ג׳יפים

סטנדאפ

תקופת הקורונה היתה מאתגרת מהמון בחינות ודרשה מכולנו קצת לדחוק את הגבולות. לכן רגע לפני שחוזרים לשגרה, כל כך חשוב לצחוק וליהנות. מופע סטנדאפ זו אפשרות מעולה לפעילות מגבשת, קלילה ומהנה שכל העובדים יאהבו. אתם יכולים להזמין סטנדאפיסט או סטנדאפיסטית מוכרים, ולשלב בתכנית עוד כמה פעילויות נלוות ומחזקות שיעזרו לבנות מחדש את הצוותים, להעלות את המוטיבציה ולגייס את כולם במלוא הכוח שוב.

היתרון בפעילות סטנדאפ הוא שניתן לקיים אותה בכל מקום, בין אם במשרדים של החברה, בין אם במסעדה ובין אם באולם אירועים. אפשר אפילו לקיים הופעה בטבע, באוויר הפתוח, בעזרת ציוד ההפקות המתאים. בחירת הסטנדאפיסט או הסטנדאפיסטית עומדת במקום הראשון, האמנים שתבחרו ליום הגיבוש שלכם יוכלו לעשות ההבדל בין הצלחה לכישלון.

ערב קריוקי

אחרי תקופה ארוכה שבילינו זמן בבית, לפעמים צריך פשוט לדעת להשתחרר ולערוך פעילות שכל כולה הנאה אחת גדולה. יש המון סוגים של פעילויות גיבוש, יש פעילויות מלמדות וערכיות, לעומתן יש פעילויות שכל מטרתן היא חברותא. ערב קריוקי עם אוכל, שתייה, שעשועונים נושאי פרסים ואווירה טובה בהחלט יכול לשבור את הקרח ולחזק את הקשרים, בין כל העובדים, כמו גם בין העובדים למנהלים.

ערב קריוקי זאת פעילות הפגה שוברת שגרה, שתגרום לעובדים להשתחרר, להכיר זה את זו בסביבה קצת אחרת, לראות את המנהלים מזווית פחות פורמלית, ופשוט להתמלא באנרגיות מחודשות כדי שיהיה הרבה יותר כיף לחזור לשגרה. כמובן שמלבד הקריוקי אפשר לשלב גם כל מיני משחקי חברה נוספים, שיצחיקו וישעשעו את כולם.

נסכם ונאמר שיש המון רעיונות לפעילויות פנים וחוץ שיכולות להפוך את החזרה לשגרה להרבה יותר מהנה, רק הקפידו שכל פעילות שאתם בוחרים תתאים לאופי המיוחד של העובדים ולהווי של החברה.

צרו קשר