הפקת אירוע פרטי בהתאמה אישית – ראש נקי לאירוע מושלם!

הפקת אירוע פרטי בהתאמה אישית - ראש נקי לאירוע מושלם!

שנת 2020 הייתה המון דברים, אך דבר אחד לא: שנת אירועים. ומה היא כן הייתה? שנה שבה היה לכם את הפנאי לחלום ולדמיין איך תחגגו את האירוע שלכם! אז אולי זה לקח קצת יותר זמן משתכננתם, אך הרגע שלכם לחגוג ובגדול – הגיע! אנחנו ב-FUNTOM מזמינים אתכם ליהנות מההתרגשות והציפייה לקראת האירוע הגדול. ולכל השאר? אנחנו נדאג!

יש לכם סיבה לחגוג, אך אתם לא ממש יודעים איך לחגוג, באילו ספקים לבחור ואיך מארגנים אירוע מאפס? בשביל זה יש שירות הפקת אירוע פרטי! אנחנו נאפיין את האירוע שלכם, נגדיר תקציב, נציע פתרונות ויחד נרכיב את "חלקי הפאזל" שיצרו את השלם שאתם מייחלים לו – אירוע בלתי נשכח!

הפקת אירוע פרטי עם FUNTOM:

  • ניסיון מקצועי עשיר הנפרס על פני עשור של עשייה!
  • את התשוקה האדירה שלנו לאנשים ולאירועים, אנו מתעלים להפקת האירוע שלכם
  • אנו דוגלים בשיתוף פעולה מלא אתכם, בעלי האירוע
  • הפקת אירוע בסטנדרט המקצועי ביותר, תוך התחשבות מלאה בתקציב העומד לרשותכם

הפקת אירוע פרטי בהתאמה אישית – מה זה אומר בפועל?

פעמים רבות חושבים על אירוע כעל מעין "מוצר מוגמר" שרוכשים, אך בפועל כל אירוע מתחיל כקנבס נקי. תפקידו של מפיק האירועים הוא לצבוע את הקנבס בצבעים המחמיאים ביותר לאירוע. "הצבעים" הם כמובן הספקים השונים, לרבות: מתחם האירועים, חברת הקייטרינג, צלם סטילס, צלם וידאו, חברת קייטרינג, בר האלכוהול, ספקי אטרקציות, חברת ההסעות, ספקי מזכרות ועוד.

היזכרו לרגע באירוע הפרטי האחרון בו התארחתם: הגעתם אל מתחם אירועים, נהניתם ממוסיקה מלודית, התענגתם על מנות מפנקות והתרשמתם מעיצוב השולחנות. כל הספקים שתרמו לחוויה שלכם, ללא יוצא מן הכלל – מהמתחם המארח ועד מעצב האירוע, נבחרו בקפידה ע"י מפיק אירוע שנשכר ע"י המארחים (בעלי האירוע).

שירות הפקת אירוע פרטי בהתאמה אישית, חוסך מכם את ההתעסקות וההשתעבדות לארגון האירוע (שבואו נודה, עלול להיות מתיש): חיפוש ספקים, בדיקת זמינות תאריכים, פגישות, עשרות טלפונים, השוואות מחירים, ליקוט המלצות, התמודדות עם בל"תמים, חישובים בדו"חות אקסל והרשימה עוד ארוכה.

הפקת אירוע מקצועית – היתרונות הבולטים:

  • מפיק האירועים יודע "לתרגם" את מחשבותיכם, תשוקותיכם וחלומותיכם לפתרונות
  • ב-FUNTOM אנו מכירים את מיטב הספקים בענף, כך שנוכל לשדך לכם את אלו המתאימים והנכונים ביותר לאופי האירוע שתרצו לחגוג
  • אתם שותפים להפקה, אך לא מעורבים בה ישירות – נחסכת מכם כל ההתעסקות שבעבודה "מאחורי הקלעים" ובזמן האירוע
הפקת אירוע בטבע - כיצד לארגן את האירוע המושלם

"לאילו סוגי אירועים מתאים שירות של הפקת אירועים?"

התשובה לכך פשוטה: לכל האירועים. חגיגת אירוע פרטי – קטן או גדול, מותנית בהפקה. זהו המקום שלכם לשאול את עצמכם האם תרצו להפיק את האירוע עצמאית (על כל המשתמע מכך), או ליהנות מראש שקט ומהידיעה כי האירוע יוכתר כהצלחה ויגרוף מחמאות. הפקת אירועים מקצועית בהתאמה אישית, מתאימה למגוון האירועים, ביניהם:

  • אירועי חתונה
  • אירועי בר ובת מצווה
  • ברית ובריתה
  • ימי הולדת ועוד…

אז איך מתחילה הפקת האירוע הפרטי עם FUNTOM?

ההתרגשות מציפה אתכם והציפיה מדגדגת אתכם? נתעל אותן לעשייה מפרה שתכליתה יצירת אירוע בלתי נשכח! אירועים פרטיים נחגגים רק פעם אחת בחיים, מה שהופך אותם נדירים יותר. מסיבה זו, אנו משקיעים את מיטב המשאבים והניסיון שלנו בהפקת האירוע שלכם! למרות שאנו נכנסים לנעלי המפיקים, אנו מאמינים כי הצלחת האירוע מותנית בשיתוף פעולה מלא אתכם, בעלי האירוע.

כידוע, כל אירוע פרטי – מאירוע מצווה ועד חתונה, ניתן לחגוג בעשרות ורסיות שונות – בצלילים, ריחות וטעמים שונים. ולכן, בשלב הראשוני, נפנה אליכם מספר שאלות מנחות שיאפשרו לנו "לשרטט" את האירוע עליו אתם חולמים:

  • האם אתם נוטים לאירוע בוטיק או אירוע גדול?
  • כמה אורחים תרצו לארח ומיהו קהל היעד שלכם?
  • האם אתם נוטים לגן, אולם או אירוע שטח?
  • מהי העונה המועדפת עליכם לחגיגת האירוע?
  • האם ישנם ספקים ספציפיים שתרצו שיעבדו באירוע שלכם?
  • האם תרצו לחגוג את האירוע על בסיס קונספט מסוים?

במעמד אפיון האירוע, נגדיר יחד תקציב שאותו תרצו להשקיע באירוע שלכם. בהמשך, נגבש קונספט ראשוני לאירוע שאותו נדייק בהתאם לבקשותיכם. מאחר והשירות שאנו מציעים הינו הפקת אירוע פרטי בהתאמה אישית, הרי שגם השמיים הם לא הגבול!

"לא אוכל להפיק את האירוע שלי בעצמי?"

טכנית, כל אחד יכול להפיק את האירוע שלו באופן עצמאי. ואכן, ישנם זוגות מאורסים שעתידים להתחתן והורים נרגשים הצפויים לחגוג את בר המצווה של בנם, שבוחרים לצאת להרפתקה הזו שנקראת "הפקת אירוע". מהר מאד הם מבינים כי הפקה היא הרבה מעבר לעיצוב הזמנות ואירוע טעימות – היא דורשת השקעה רבה זמן, ליקוט המלצות, השוואה בין ספקים ולעתים אפילו תפעול של האירוע בלייב. וכך, מסטטוס של "בעלי השמחה", הם הופכים להיות מפיקים בפועל.

אל תשכחו לרגע: לא בכל יום אתם חוגגים חתונה, בר מצווה או יום הולדת עגול לסבא או סבתא. אפשרו לעצמכם להיות נוכחים בכל רגע באירוע המרגש – בראש שקט וללא דאגות! מפיק אירועים מקצועי האחראי על הפקת אירוע פרטי, יגשים את חלום האירוע שלכם, מבלי שתצטרכו להתעסק בבירוקרטיה מתישה ולוגיסטיקה מורכבת.

לא רק ניסיון מקצועי – איך בוחרים מפיק לאירוע?

יהיו אלו שיטענו כי ישנם המון מפיקי אירועים, והם צודקים. המפיק באירוע הוא "המנצח" על התזמורת, כאשר תפקידו להבטיח כי האירוע שלכם יהיה מנגינה מלודית – לכם ולאורחים. המשמעות היא שישנו קשר ישיר בין אירוע חוויתי, מרגש ובלתי נשכח ובין הפקה מקצועית. בחירת מפיק לאירוע על "רגל אחת" היא אמנם אפשרות, אם כי כזו שלא ממש מומלצת. חשוב שתזכרו לאורך כל הדרך כשהמפיק הוא לא חלק מהאירוע, אלא שהמפיק הוא האירוע! אז מה חשוב בעיקר להבטיח לפני שאתם לוחצים ידיים ויוצאים לדרך משותפת של הפקת אירוע פרטי?

  • המפיק צריך להתאים עצמו אליכם – ישנם מפיקים שדרך לקוחותיהם רוצים להגשים את "חלומות ההפקה שלהם". החלומות שלכם הם אלו היחידים שצריכים להילקח בחשבון! אינכם צריכים להתאים את עצמכם למפיק בשום אופן, אלא שהוא צריך להיות זה שמתאים את עצמו אליכם: לתקציב העומד לרשותכם, לגודל האירוע שתרצו לחגוג, לספקים איתם תרצו לעבוד וכיוצא בזה.
  • מפיק שמקשיב, לא מפיק ששומע – במידה רבה, המפיק הוא מגשים החלומות שלכם, והגשמת החלומות מותנית בהקשבה פעילה, מכילה ולא שיפוטית! כבר בשיחת ההיכרות הראשונה שלכם, הבטיחו כי המפיק קשוב אליכם ו"מרגיש" אתכם. מפיק מקצועי ידע להשלים אתכם, יבין את "הראש" שלכם ויצליח לחץ מדבריכם פתרונות הפקה שעונים על הצורך שלכם.
  • זמינות גבוהה – באופן טבעי, תוך כדי תהליך ההפקה יצוצו לכם שאלות, תהיות ואולי אפילו חששות. ברגעים אלו, תרצו לדעת כי יש מי שתומך, מקשיב ומרגיע אתכם. העריכו מפיקים המתחייבים על זמינות גבוהה אליכם, היא לא מובנית מאליה.

חוגגים בקרוב אירוע פרטי ומשאלתכם הגדולה היא חגיגת אירוע בלתי נשכח? תנו לנו להפיק בעבורכם את האירוע שתמיד חלמתם עליו! לפרטים נוספים אודות הפקת אירוע פרטי עם FUNTOM, אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת – 073-3742777

צרו קשר