הפקת אירוע בטבע – כיצד לארגן את האירוע המושלם

הפקת אירוע בטבע - כיצד לארגן את האירוע המושלם

אם אתם אוהבים את הטבע, ופשוט נהנים מזמן איכותי באוויר הפתוח, יש המון סיבות לבחור לקיים אירוע בחוץ ולא באולם סגור, כל אירוע. החל בנוף עוצר נשימה סביב שהוא התפאורה המושלמת לכל אירוע, דרך הרבה מרחב פנוי ואוויר לנשימה, ועד מגוון גדול של לוקיישנים לבחירה, אין ספק שאירוע בטבע יהפוך במהרה לחוויה בלתי נשכחת.

איזה אירועים אפשר לחגוג בטבע?

אם אתם רוצים להפיק אירוע בלתי נשכח, שונה ומיוחד, אין ספק שבחירת לוקיישן לאירוע בטבע תעשה הבדל גדול. אפשר לקיים בטבע כל אירוע שתרצו בין אם מדובר באירוע פרטי ובין אם אירוע עסקי, בין האפשרויות שעומדות לרשותכם:

  • אירועים פרטיים חתונה, בר/ת מצווה, יום הולדת, יום נישואין, מסיבת רווקות/ים, מפגש משפחתי, פגישת מחזור ועוד.
  • אירועים עסקיים פעילויות גיבוש, ימי כיף, אירועי חברה, הרמת כוסית, ארוחת על האש, הופעה ועוד.

ברמת העיקרון אפשר לציין בטבע כל אירוע לבחירתכם, ועם חברת הפקת אירועים קטנים בטבע תוכלו להפוך את החלום למציאות בקלות, להפוך את הטבע לכמה שיותר נגיש, ולהפיק אירוע אותנטי, אטרקטיבי וקסום. 

שכירת חברה להפקת אירועים קטנים בטבע

הפקת אירוע בטבע זו משימה מעט יותר מאתגרת מאשר הפקת אירוע באולם או בגן אירועים. הסיבה לכך היא השטח הבתולי שמצריך מכם לתכנן הכל מאפס. לכן הרבה פעמים הרבה יותר פשוט להיעזר בחברה להפקת אירועים קטנים בטבע. חברה להפקת אירועים שזו המומחיות שלה, יכולה לחסוך מכם את כאב הראש, לעזור לכם לבחור לוקיישן מושלם, להנגיש אותו בצורה הטובה ביותר ועל ידי פתרונות יצירתיים, לסגור עבורכם את כל הפינות מבלי להשאיר שום קצוות פתוחים ולהביא לידי ביטוי את החזון המיוחד שלכם.

כדי שהאירוע שלכם יוגדר כהצלחה החברה שאתם בוחרים צריכה להיות מקצועית, עליה להכיר את הארץ מאוד טוב כדי לעזור לכם לבחור את הלוקיישן המתאים. היא צריכה להיות בעלת ניסיון כדי לדעת בדיוק מה הצעדים הלוגיסטיים שעליה לעשות כדי להוציא לפועל את כל הרעיונות שלכם, לעבוד עם ספקים שמשתלבים היטב בטבע ולהציע מגוון רחב של רעיונות מקוריים שיהפכו את האירוע שלכם לכמה שיותר אותנטי, חווייתי ובלתי נשכח.

הפקת אירוע בטבע - כיצד לארגן את האירוע המושלם

מקומות בטבע לאירועים – איזה יש?

לאחר שהחלטתם לשתף פעולה עם חברת הפקה מקצועית, אתם פנויים להתחיל לחשוב יחד על לוקיישן לאירוע בטבע. אין ספק שחברה שמכירה את הארץ, יודעת על מקומות מיוחדים וסודיים ויש לה ניסיון קודם, יכולה לעזור המון בבחירת הלוקיישן המושלם לאירוע שלכם. מה שנהדר באירוע בטבע הוא שיש המון מקומות בטבע לאירועים ולכל אחד יש את האווירה הייחודית שלו. בין האפשרויות שעומדות לרשותכם:

  • חוף ים
  • מדבר
  • יער
  • חורשה
  • בית פרטי
  • מטע
  • יקב
  • חווה

לכל מיקום יש את היתרונות המיוחדים לו, והבחירה בו יכולה להשפיע על האווירה הייחודית והאישית של האירוע שלכם. מומלץ לבחור את המיקום בהתאם לכמות האורחים ולסדר גודל התקציב שעומד לרשותכם.

השכרת שטח לאירוע, אישורים והיתרים

לאחר שבחרתם את הלוקיישן לאירוע בטבע, עכשיו זה הזמן לשריין אותו. השכרת שטח לאירוע זו משימה שדורשת להבין מעט בבירוקרטיה, כדי לעבוד בצורה נכונה מול הרשויות ולהוציא את כל האישורים הנדרשים. מלבד השכרת השטח לאירוע, יש גם להוציא אישורים משירותי ההצלה, אבטחה וכדומה.

הדרך הקלה ביותר לדעת לאילו אישורים תדקקו היא פשוט לפנות למשטרה ולהודיע להם על הכוונה שלכם לקיים אירוע בתאריך הרצוי ובמיקום הספציפי. הם יכולים להפנות אתכם לגורמים המתאימים, בין אם זו הרשות המקומית, קק"ל, מנהל מקרקעי ישראל וכדומה. כמו כן אם יוקם מטבח נייד באירוע לצורך שירותי קייטרינג, יהיה צריך להשיג אישורים גם עבורו.

הפקת אירוע בטבע - כיצד לארגן את האירוע המושלם

בחירת קייטרינג ושירותי בר

כמובן ששירותי הקייטרינג והבר שאתם בוחרים צריכים להיות מסוגלים לעבוד בתנאי שטח, ולשם כך כדאי לבחור בחברות שכבר מתמחות בתחום ושזו לא הפעם הראשונה שלהן. במקרים רבים חברת ההפקות כבר מכירה ספקים בתחום ויכולה להמליץ לכם על שירותי קייטרינג ובר שיש להם ניסיון קודם עם אירועים בטבע. מומלץ לבדוק כמה אפשרויות וכמובן שלא לוותר על שלב הטעימות כדי לדעת אם האוכל באמת לטעמכם. לחברות שיש להן ניסיון קודם עם אירועי טבע יהיה את כל הציוד הדרוש כדי להקים מטבח או בר גם במקומות מבודדים, כך שהניסיון הוא ללא ספק יתרון במקרה הזה ויחסוך מכם את ההתעסקות.

ספקים נוספים

כאשר מפיקים אירוע באולם יש כבר את כל התשתיות הנחוצות כמו למשל חשמל או שירותים. ולכן תכנון אירוע בטבע, דורש מכם לקחת בחשבון גם דברים נוספים, ביניהם:

  • מקור חשמל – בהתאם לסוג האירוע עליכם להיערך עם ציוד חשמל כדי שיהיה לכם חשמל עבור ציוד התאורה וההגברה וכדומה. מכיוון שבטבע אין נקודות חשמל יהיה צריך גנרטור שהספקו מתאים לאופי וגודל האירוע.
  • שירותים ניידים – בטבע אין שירותים זמינים ואינכם יכולים לצפות מהאורחים שלכם להתפנות בטבע. לכן כדאי להיערך מראש עם שירותים כימים ניידים. זו לא משימה מורכבת, יש חברות שמספקות שירותי השכרה, רק צריך לתאם אתן מראש יום ושעה.
  • ציוד תאורה – אם האירוע מתוכנן בבוקר, לא תהיה בעיה. אך אם האירוע מתוכנן לערב או לאחר הצהריים צריך להיערך עם ציוד תאורה. ציוד התאורה תלוי בסוג האירוע, מן הסתם ישנו הבדל בין אירוע כמו חתונה לבין הופעה.
  • ציוד הגברה – ברוב סוגי האירועים נחוץ ציוד הגברה, במיוחד כאשר מדובר בחלל פתוח ורחב ידיים. צריך להתאים את ציוד ההגברה לסוג האירוע ומיקומו וגם כדאי לתכנן את המיקום של הרמקולים מראש.
  • הנגשה – את השטח הנבחר צריך לארגן ולהנגיש לאורחים. יש לוודא שישנם סידורי חניה, שהקרקע ישרה ומתאימה לריקודים, שלאנשים מבוגרים ולבעלי מוגבלויות תהיה גישה נוחה, כמו גם לעגלות עם תינוקות. כל אלו ועוד הם דברים שצריך לחשוב עליהם.
  • ריסוס והכנת השטח – מומלץ מאוד לעשות ריסוס ירוק באזור שהוגדר לטובת האירוע, במיוחד באזור שבו עומדים להקים את המטבח כדי למנוע ממסות גדולות של מעופפים ונמלים להצטרף לאירוע המיוחד שלכם. זה גם הזמן לפנות אבנים, ליישר אדמה ולבצע את כל ההכנות שצריך.
הפקת אירוע בטבע - כיצד לארגן את האירוע המושלם

עיצוב והקמה כך תעשו זאת נכון

עכשיו שהשטח הוכן, והיום המרגש הגיע, זה השלב שבו הקסם קורה והטבע הופך לגן אירועים מיוחד וקסום. עליכם לדאוג לפתרונות הצללה, גם אם האירוע מתקיים בחושך לפעמים זה נחמד שיש אזור מתוחם ומוגדר. יש לדאוג לכסאות ושולחנות ולפינות זולה ולבחור את המיקום הטוב ביותר להציב אותם, כדי שהאורחים לא יצטרכו להתמודד עם אי נוחות כמו למשל ישיבה בשיפוע. חשוב מאוד להתאים את הריהוט הנכון לאירוע וליצור מתחמים שונים כמו למשל מתחם לקבלת הפנים, מתחם ישיבה, מתחם לחופה, מתחם לריקודים, מתחם למטבח ולקייטרינג וכן הלאה, כמובן, תלוי באופי האירוע ובתוכנו.

ולסיכום, אירוע בטבע יכול להפוך להצלחה מסחררת, במידה והופק בצורה טובה ומקצועית ותוך חשיבה על כל הפרטים הקטנים. לכן שכירת שירותים של חברה שמתמחה בהפקת אירועים בטבע היא לא פחות מהכרחית, היא תחסוך מכם את ההתעסקות כך שתוכלו להגיע וליהנות מהאירוע כמה שיותר רעננים.

צרו קשר