פעילויות נוער לקיץ ולחופש הגדול

במקום לרבוץ מול מסכים או לחפש כיצד להעביר עוד יום של חופשה, אנו מזמינים בני נוער ליהנות ממגוון פעילויות כיפיות ומיוחדות לקיץ ולחופש הגדול מבית פאנתום. הפעילויות שלנו מותאמות לעולמם המיוחד של בני הנוער, לשפה ולנושאים שמדברים אליהם, תוך שמשלבות אתגרים, ערך מוסף והמון ערכים שיוטמעו בצורה חווייתית.

הפעילויות שלנו מחוללות שינוי אמיתי

בתקופת הקיץ והחופש הגדול לבני נוער אין מסגרות והם לא פעם מבלים את עיקר יומם בשינה עד שעות הצהריים, בבילוי עד שעה מאוחרת או מול המסכים במקרה הטוב. אנו בחברת פאנתום מאמינים שזה בדיוק הזמן לפעילות ערכית ומאתגרת, אשר תלמד אותם דבר או שניים על עצמם ועל הסביבה, ותיצור בחייהם שינוי אותו הם יוכלו ליישם לאחר החזרה ללימודים בפרט, ובמהלך החיים באופן כללי.

בני נוער מתמודדים עם המון אתגרים במהלך החיים, ביניהם אתגרים חברתיים, אתגרים גופניים, אתגרים לימודיים ואתגרים נפשיים. האופן שבו הם יתמודדו עם האתגרים שנקרים בדרכם, ישפיע על בני האדם שהם יגדלו להיות, כמו גם על אורח חייהם. כאשר מלמדים אותם כיצד להתמודד עם אתגרים בצורה נכונה, הם יוכלו ליישם זאת בחייהם, ליצור שינוי ולהגיע להישגים. בנוסף הביטחון והדימוי העצמי שלהם יעלו משמעותית.

אנו מזמינים אתכם לנצל את תקופת הקיץ והחופש הגדול, כדי להתחיל עם בני הנוער תהליך חינוכי וערכי שיצור אצלם שינוי אמיתי, שינוי שיוטמע כל כך עמוק, וישפיע על חייהם מהמון היבטים. אנו נשמח ליצור ולבנות עבורם תהליך חינוכי ומותאם אישית שיועבר בתקופת הקיץ והחופש הגדול, ואם תרצו גם בהמשך, כדי לאפשר לבני הנוער להתעצם ולגדול בעזרת עשייה מתמדת ושיפור עצמי וקבוצתי.

פעילויות קיץ לנוער

בפעילויות שלנו האווירה מאוד תומכת, מכילה, משחררת וחווייתית. הפעילות משמשת ככלי להעברת מסרים חשובים והטמעתם, והחוויה כל כך עוצמתית שיוצרת שינוי מהותי, שנשמר לאורך זמן. אווירת הקיץ והחופש הגדול שנמצאת ברקע גם משפיעה על החוויה, ההרגשה יותר משוחררת ומזג האוויר מאפשר גיוון רב עם הפעילויות השונות.

מה אנחנו עושים?

אנו יוצרים הזדמנויות לשינוי עבור בני נוער ושואפים לאפשר להם ליצור שינוי התנהגותי, על ידי פיתוח מודעות להרגלים ודפוסים קיימים. אנו עושים זאת באמצעות תכנית פעילויות אתגריות וחווייתיות שנבנות באופן אישי לאחר אפיון מעמיק והגדרת מטרות ויעדים משותפת. כל הפעילויות שלנו ערכיות, חווייתיות והן יעניקו לבני הנוער כלים להתמודדות ולשינוי המצב הקיים. אנו מעמידים לרשותכם המון סוגים של פעילויות ביניהן פעילויות קונספט, פעילויות גיבוש, סדנאות העשרה, טיולים הישרדות, טיולי אתגר וחוויה ועוד. כמובן שניתן לתכנן ולבנות תכנית של פעילויות קצרה או ארוכת טווח בהתאמה אישית לבני הנוער עצמם וליעדים ולמטרות שאתם שואפים להשיג.

אנו יודעים שההצלחה של כל פעילות תלויה במדריך, לכן משקיעים את מלא הזמן כדי לבחור במדריכים מהשורה הראשונה שעוברים הכשרה מתאימה, יודעים כיצד ליצור רמת משמעת גבוהה, לצד יצירת ערכים של כבוד והערכה הדדיים עם חברי הקבוצה. המדריכים מעבירים את הפעילויות תוך שמציבים אתגרים לבני הנוער ועוזרים להם לעבד את החוויה כדי להפיק ממנה את המרב. הפעילויות שלנו גורמות לבני הנוער לצאת מאזור הנוחות, להתנתק קצת מהמסכים ולהתחבר לעצמם, לחוות תחושה של חופש ועצמאות ביחד כקבוצה, ללמוד כיצד לפתור בעיות בצורה מעצימה ולהאמין בעצמם וביכולות שלהם.

אנו נשמח לבחור עבור בני הנוער פעילות בעלות האופי המתאים ביותר לקיץ, לחופש הגדול, למטרות וליעדים ולאופיים המיוחד של בני הנוער עצמם, וליצור עבורם חוויה מיוחדת ועוצמתית שייקחו עמם לאורך זמן. לפרטים נוספים אודות פעילויות נוער לקיץ ולחופש הגדול, צרו איתנו קשר ונשמח לחשוב יחד אתכם על הפעילויות המתאימות ביותר!

צרו קשר